.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخگویی مطلوب ایساکو به نیاز مشتریان
پاسخگویی مطلوب ایساکو به نیاز مشتریان

كئورگ وارطان، نماينده ارامنه شمال كشور و عضو كميسيون صنايع و معادن در مجلس شوراي اسلامي در بازديد از شركت ايساكو با اشاره به اينكه صنعت خودرو دومين صنعت پايه كشور است گفت:‌ صنعت خودرو پس از نفت، دومين صنعت پايه كشور محسوب مي‌شود. ايران خودربه عنوان بزرگترين عضو خانواده خودروسازي هميشه مورد توجه ويژه مردم و مجلس بوده است.

وي افزود: كمك مالي مجلس به ايران خودرو و حمايت كميسيون صنايع و معادن فارغ از مسائل و هياهوهاي سياسي حاكي از آن است نمايندگان از توليدات داخلي و خدمتگزارن به جامعه حمايت مي‌كند و مهندس نجم‌الدين به عنوان مديري توانمند و مقبول كه خدمات مناسبي در كشور داشته، در چند ماه گذشته روند فعاليت هاي ايران خودرو را سرعت وبهبود بخشيده است كه مورد تاييد مي باشد.

عضو كميسيون صنايع در مجلس شوراي اسلامي به مشكلات پيش‌روي خودروسازان اشاره كرد و گفت: بخش عظيمي از مشكلات خودروسازان تحت تاثير عدم وجود برنامه، كمبود نقدينگي و تحريم‌ها مي‌باشد كه تحريم‌ها به واسطه سياست هاي درست در كسب دانش مرتفع مي‌گردد.

كئورگ وارطان در خصوص عملكرد ايساكو گفت: گزارش‌ها نشان مي دهد ايساكو در كسب رضايت مشتريان گام‌هاي موثري برداشته ‌است و ايساكو به عنوان ويترين گروه صنعتي ايران خودرو به خوبي از عهده پاسخگويي به مشكلات مشتريان برآمده و ادامه اين مسير مستلزم آگهي از خواسته هاي مشتريان متناسب با افزايش نيازهاي آنهاست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.